Lediga jobb Poolia AB i Örnsköldsvik

Se alla lediga jobb från Poolia AB i Örnsköldsvik. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Örnsköldsvik som finns inom det yrket.

Testingenjör Support

Vill du arbeta med avancerad elektronik i en global koncern där det du gör faktiskt gör skillnad? Hos Sanmina får du det bästa av två världar – tryggheten och resurserna från ett börsnoterat teknikföretag, kombinerat med en familjär och öppen arbetsmiljö i Örnsköldsvik. Sanmina är en kontraktstillverkare som tillverkar några av de mest värdefulla och komplexa elektronik- och mekanik- produkterna i världen. Vi arbetar i en internationell miljö med hög tek... Visa mer
Vill du arbeta med avancerad elektronik i en global koncern där det du gör faktiskt gör skillnad?
Hos Sanmina får du det bästa av två världar – tryggheten och resurserna från ett börsnoterat teknikföretag, kombinerat med en familjär och öppen arbetsmiljö i Örnsköldsvik. Sanmina är en kontraktstillverkare som tillverkar några av de mest värdefulla och komplexa elektronik- och mekanik- produkterna i världen.
Vi arbetar i en internationell miljö med hög teknisk nivå, där det du gör är en viktig del i att skapa produkter som räddar liv och förbättrar människors hälsa – “What we make, makes a difference.”

Är du redo att ta nästa steg i karriären – där teknik, samhällsnytta och personlig utveckling går hand i hand?
Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som Testingenjör – felsökning och support i serieproduktion spelar du en central roll i att säkra driften av våra testsystem. Du arbetar nära produktionen och agerar länk mellan testutveckling, produktion, operatörer och kvalitet. Ditt fokus ligger på felsökning av både hårdvara och mjukvara samt underhåll av testutrustning i pågående produktion.

Du kommer att:
• Felsöka och underhålla testsystem för kretskort (ICT/FCT) samt mer komplexa produkter
• Agera supportresurs mot produktionen vid tekniska fel
• Tolka och förstå olika felfall, göra rotorsaksanalyser
• Kommunicera med leverantörer och kunder vid behov, särskilt vid kundägd utrustning
• Läsa och förstå datablad, kretsscheman och processinstruktioner
• Uppdatera och föreslå förbättringar i testinstruktioner

Tjänsten är på heltid med placering i Örnsköldsvik

Vem är du?
Vi söker dig som är nyfiken, kommunikativ och gillar att lösa problem tillsammans med andra. Du trivs i en miljö där du får vara en del av hela processen – från produktion till teknik diskussioner med kunder. Viktigast är att du har viljan att lära och att du vågar fråga.

Vi tror att du har:
• Eftergymnasial utbildning inom elektronik
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Erfarenhet från felsökning/testmiljö inom elektronik (meriterande)
• Grundläggande förståelse för hårdvara och mjukvara
• God datorvana och gärna erfarenhet av något programmeringsspråk

Personliga egenskaper vi värdesätter:
• Social trygghet och god kommunikationsförmåga
• Lösningsorienterad och analytisk
• Öppen, nyfiken och initiativtagande
• Prestigelös och samarbetsvillig

Kunskap inom programmering eller erfarenhet av LabVIEW, TestStand, är meriterande men inget krav. Det viktigaste är att du är villig att lära och ta till dig information.

Om verksamheten
Sanmina är en global kontraktstillverkare av högteknologiska och komplexa elektronik- och mekanikprodukter. I Örnsköldsvik är vi cirka 200 anställda och fokuserar främst på medicinteknik och industri. Vi är en del av en världsledande koncern med 35 000 anställda globalt.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner. Visa mindre

Testingenjör Support

Vill du arbeta med avancerad elektronik i en global koncern där det du gör faktiskt gör skillnad? Hos Sanmina får du det bästa av två världar – tryggheten och resurserna från ett börsnoterat teknikföretag, kombinerat med en familjär och öppen arbetsmiljö i Örnsköldsvik. Sanmina är en kontraktstillverkare som tillverkar några av de mest värdefulla och komplexa elektronik- och mekanik- produkterna i världen. Vi arbetar i en internationell miljö med hög tek... Visa mer
Vill du arbeta med avancerad elektronik i en global koncern där det du gör faktiskt gör skillnad?
Hos Sanmina får du det bästa av två världar – tryggheten och resurserna från ett börsnoterat teknikföretag, kombinerat med en familjär och öppen arbetsmiljö i Örnsköldsvik. Sanmina är en kontraktstillverkare som tillverkar några av de mest värdefulla och komplexa elektronik- och mekanik- produkterna i världen.
Vi arbetar i en internationell miljö med hög teknisk nivå, där det du gör är en viktig del i att skapa produkter som räddar liv och förbättrar människors hälsa – “What we make, makes a difference.”

Är du redo att ta nästa steg i karriären – där teknik, samhällsnytta och personlig utveckling går hand i hand?
Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Som Testingenjör – felsökning och support i serieproduktion spelar du en central roll i att säkra driften av våra testsystem. Du arbetar nära produktionen och agerar länk mellan testutveckling, produktion, operatörer och kvalitet. Ditt fokus ligger på felsökning av både hårdvara och mjukvara samt underhåll av testutrustning i pågående produktion.

Du kommer att:
• Felsöka och underhålla testsystem för kretskort (ICT/FCT) samt mer komplexa produkter
• Agera supportresurs mot produktionen vid tekniska fel
• Tolka och förstå olika felfall, göra rotorsaksanalyser
• Kommunicera med leverantörer och kunder vid behov, särskilt vid kundägd utrustning
• Läsa och förstå datablad, kretsscheman och processinstruktioner
• Uppdatera och föreslå förbättringar i testinstruktioner

Tjänsten är på heltid med placering i Örnsköldsvik

Vem är du?
Vi söker dig som är nyfiken, kommunikativ och gillar att lösa problem tillsammans med andra. Du trivs i en miljö där du får vara en del av hela processen – från produktion till teknik diskussioner med kunder. Viktigast är att du har viljan att lära och att du vågar fråga.

Vi tror att du har:
• Eftergymnasial utbildning inom elektronik
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Erfarenhet från felsökning/testmiljö inom elektronik (meriterande)
• Grundläggande förståelse för hårdvara och mjukvara
• God datorvana och gärna erfarenhet av något programmeringsspråk

Personliga egenskaper vi värdesätter:
• Social trygghet och god kommunikationsförmåga
• Lösningsorienterad och analytisk
• Öppen, nyfiken och initiativtagande
• Prestigelös och samarbetsvillig

Kunskap inom programmering eller erfarenhet av LabVIEW, TestStand, är meriterande men inget krav. Det viktigaste är att du är villig att lära och ta till dig information.

Om verksamheten
Sanmina är en global kontraktstillverkare av högteknologiska och komplexa elektronik- och mekanikprodukter. I Örnsköldsvik är vi cirka 200 anställda och fokuserar främst på medicinteknik och industri. Vi är en del av en världsledande koncern med 35 000 anställda globalt.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner. Visa mindre

Infra Sales Manager till Geobear

Ansök    Feb 11    Poolia AB    Key account manager
OM OSS Geobear är ett innovativt geotekniskt ingenjörsföretag som erbjuder kostnadseffektiva och minimalt störande lösningar för både infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatkunder. Våra tjänster löser problem med sättningar på ett unikt sätt, och vår teknologi, som har sitt ursprung i Finland, används idag över hela Europa och Asien. VARFÖR VI REKRYTERAR Geobear är verksamt inom tre huvudområden: infrastruktur, kommersiella fastigheter och priva... Visa mer
OM OSS
Geobear är ett innovativt geotekniskt ingenjörsföretag som erbjuder kostnadseffektiva och minimalt störande lösningar för både infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatkunder. Våra tjänster löser problem med sättningar på ett unikt sätt, och vår teknologi, som har sitt ursprung i Finland, används idag över hela Europa och Asien.
VARFÖR VI REKRYTERAR
Geobear är verksamt inom tre huvudområden: infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatmarknaden. På en snabbt växande marknad med ambitiösa tillväxtmål fokuserar vi särskilt på större och mer komplexa infrastruktur- och fastighetsprojekt. Nu söker vi en drivande Infra Sales Manager som vill ta en ledande roll i vår fortsatta framgång i Sverige.
DIN ROLL
Som Infra Sales Manager hos oss kommer du att:

Driva tillväxt och öka intäkterna genom affärsutveckling och strategiska kundmöten.


Bygga och vårda relationer med både nya och befintliga kunder.


Säkerställa att affärsmål och strategier uppfylls på ett effektivt sätt.


Förhandla tekniska komplexa kontrakt inom järnväg och infrastruktur.


Resa inom Sverige 2–4 gånger i månaden för kundmöten och projektledning på plats.


DINA KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:

Ett etablerat nätverk inom infrastruktur- och järnvägsbranschen som kan användas för att snabbt skapa värde


Bakgrund från en huvudentreprenör eller inom järnvägs- och infrastruktursektorn


Dokumenterad flerårig erfarenhet av framgångsrik försäljning och anbudshantering inom infrastruktur- och järnvägssektorn.


Relevant eftergymnasial utbildning.


Du är bekväm med att hantera system och processer för att driva projekt och försäljning framåt.


Är resultat-, tillväxt- och prestationsorienterad med dokumenterade säljframgångar.


Du vill utvecklas och bidra till tillväxten i ett mindre, dynamiskt företag med stort fokus på innovation och hållbarhet.


DETTA ERBJUDER VI

Konkurrenskraftig lön med provision och attraktiva förmåner.


En möjlighet att arbeta med banbrytande och miljövänlig teknologi.


En central roll i ett företag i stark expansionsfas.


En engagerande företagskultur där innovation, hållbarhet och prestation värderas högt.


LÅTER DET SOM DU?
Här är din chans att vara med på en spännande resa inom ett framtidsorienterat företag. Tveka inte att ansöka – vi ser fram emot att höra från dig!
För mer information kontakta May Molin Sr Rekryteringskonsult: [email protected], eller 0720727081 Visa mindre

Säsongsjobb i sommar hos Spira Blommor!

Stig in i en värld av färg och doft som fältsäljare för Spira Blommor i vår och sommar! Här får du möjlighet att arbeta helger samt 50% under 4 veckor i sommar, så för att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Kanske är du studerande, är egenföretagare, pensionär eller har ett annat jobb som du vill kombinera med tjänsten som fältsäljare. Spira Blommor är en ledande leverantör av högkvalitativa blommor till ... Visa mer
Stig in i en värld av färg och doft som fältsäljare för Spira Blommor i vår och sommar! Här får du möjlighet att arbeta helger samt 50% under 4 veckor i sommar, så för att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Kanske är du studerande, är egenföretagare, pensionär eller har ett annat jobb som du vill kombinera med tjänsten som fältsäljare.

Spira Blommor är en ledande leverantör av högkvalitativa blommor till livsmedelsbutiker över hela landet och söker nu en driven säsongsmedarbete för jobb under vår och sommar.

Tjänsten är på deltid (helger) med start så snart som möjligt samt möjlighet att arbeta 50% under 4 veckor i sommar.

Urval kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som fältsäljare kommer du att vara det glada ansiktet utåt och möter kunder i butikerna. Du kommer att ha ansvaret för att se till att blomsteravdelningen är påfylld och ger ett gott intryck till kunderna.

Dina dagar kommer att spenderas med att besöka olika butiker och vårda blomsteraffären, genom att ordna exponering, skyltning med priser och information, beställningar och ombesörjande av blommor.

Vem är du?
Vi söker dig som har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer, alltid med ett leende på läpparna. Du har ett intresse för blommor och ett öga för detaljer. Att ha körkort och tillgång till egen bil är ett krav i denna tjänst.

Om du har tidigare erfarenhet från livsmedelshandel, blomsterbranschen eller försäljning är det som att du redan känner doften av framgång i luften. Men även om du inte har den exakta erfarenheten är det din inställning och ditt engagemang som verkligen spelar roll. Vi letar efter någon som är redo att lära, växa och blomstra i denna spännande roll.

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner. Visa mindre

Säsongsjobb i sommar hos Spira Blommor!

Stig in i en värld av färg och doft som fältsäljare för Spira Blommor i vår och sommar! Här får du möjlighet att arbeta helger samt 50% under 4 veckor i sommar, så för att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Kanske är du studerande, är egenföretagare, pensionär eller har ett annat jobb som du vill kombinera med tjänsten som fältsäljare. Spira Blommor är en ledande leverantör av högkvalitativa blommor till ... Visa mer
Stig in i en värld av färg och doft som fältsäljare för Spira Blommor i vår och sommar! Här får du möjlighet att arbeta helger samt 50% under 4 veckor i sommar, så för att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Kanske är du studerande, är egenföretagare, pensionär eller har ett annat jobb som du vill kombinera med tjänsten som fältsäljare.

Spira Blommor är en ledande leverantör av högkvalitativa blommor till livsmedelsbutiker över hela landet och söker nu en driven säsongsmedarbete för jobb under vår och sommar.

Tjänsten är på deltid (helger) med start så snart som möjligt samt möjlighet att arbeta 50% under 4 veckor i sommar.

Urval kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som fältsäljare kommer du att vara det glada ansiktet utåt och möter kunder i butikerna. Du kommer att ha ansvaret för att se till att blomsteravdelningen är påfylld och ger ett gott intryck till kunderna.

Dina dagar kommer att spenderas med att besöka olika butiker och vårda blomsteraffären, genom att ordna exponering, skyltning med priser och information, beställningar och ombesörjande av blommor.

Vem är du?
Vi söker dig som har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer, alltid med ett leende på läpparna. Du har ett intresse för blommor och ett öga för detaljer. Att ha körkort och tillgång till egen bil är ett krav i denna tjänst.

Om du har tidigare erfarenhet från livsmedelshandel, blomsterbranschen eller försäljning är det som att du redan känner doften av framgång i luften. Men även om du inte har den exakta erfarenheten är det din inställning och ditt engagemang som verkligen spelar roll. Vi letar efter någon som är redo att lära, växa och blomstra i denna spännande roll.

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner. Visa mindre

Interim Business Controller till SCA Rundvik

Ansök    Jan 20    Poolia AB    Business controller
Vi söker en erfaren business controller för uppdrag hos SCA i Rundvik. Tillträde så snart som möjligt och uppdraget förväntas pågå i ca 6 månader, för rätt person finns möjligheter till tillsvidareanställning. Om tjänsten Som Business Controller hos SCA blir du en viktig del av sågverkets ledningsgrupp, med övergripande ansvar för våra ekonomiprocesser – inklusive bokslut, prognoser och budget. Du fungerar som en central länk mellan Rundviks sågverk och S... Visa mer
Vi söker en erfaren business controller för uppdrag hos SCA i Rundvik. Tillträde så snart som möjligt och uppdraget förväntas pågå i ca 6 månader, för rätt person finns möjligheter till tillsvidareanställning.

Om tjänsten
Som Business Controller hos SCA blir du en viktig del av sågverkets ledningsgrupp, med övergripande ansvar för våra ekonomiprocesser – inklusive bokslut, prognoser och budget. Du fungerar som en central länk mellan Rundviks sågverk och SCAs ekonomifunktioner.??

I rollen ingår att följa upp resultat och kostnader löpande, samtidigt som du bidrar till den fortsatta utvecklingen av sågverket. Du kommer att stötta våra produktionsavdelningar i att utveckla rutiner och processer för att säkerställa att verksamheten har optimala beslutsunderlag.??Du driver och följer upp lönsamheten i verksamheten, investeringar och projekt, och levererar proaktivt finansiellt underbyggda insikter.??
Med många kontaktytor i organisationen ser vi det som en framgångsfaktor att du har ett genuint intresse för hur processer påverkar resultatet på olika nivåer. Du rapporterar direkt till sågverkschefen och samarbetar tätt med ekonomichefen för affärsområdet samt controllers på andra sågverk.??

Vem är du?
Då detta är ett interim uppdrag ställs krav på erfarenhet som gör att du snabbt kan axla rollen och skapa värde för verksamheten. Du har en akademisk utbildning inom ekonomi eller motsvarande, samt flerårig erfarenhet som controller eller inom ekonomistyrning, vilket har gett dig en gedigen förståelse för ekonomi och affärer. Erfarenhet från arbete i börsnoterade företag är meriterande.?Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet, särskilt i Excel, och erfarenhet av att arbeta i SAP och nya uppföljningsverktyg är ett plus.

För att trivas i rollen tror vi att du är en analytisk och strukturerad person som sätter stort värde på hög kvalitet i ditt arbete. Du är målinriktad och arbetar systematiskt för att möta deadlines. Med en stark framåtanda och en nyfikenhet för att bidra med din ekonomiska expertis, har du modet att både utmana och låta dig utmanas för att driva utveckling och resultat.??Eftersom arbetet med bokslut, prognoser och budget styrs av tydliga deadlines, är det viktigt att du kan planera, prioritera och arbeta självständigt. Du kommer att ha nära samarbete med verksamheten, och din kommunikativa förmåga kommer att vara avgörande för att skapa starka relationer.??

SCAs kärnvärden – ansvar, högklassighet och respekt – är grunden för allt på SCA. Därför är det viktigt att dina värderingar överensstämmer med dem.

Om verksamheten
Poolia Interim Management tar fram lösningar när planerade eller oplanerade vakanser uppstår på chefsnivå i en organisation. Våra uppdragsgivare finns inom alla branscher, såväl inom privat som offentlig sektor. Vi jobbar hårt för att ständigt utveckla vårt kontaktnät med erfarna ledare med olika bakgrund och erfarenhet.

Att samarbeta med oss på Poolia Interim Management ger dig möjligheter att få inblick i olika verksamheter, företag och roller. Vi vänder oss till dig som trivs med att leda i förändring och som gillar att dela med dig av din erfarenhet som chef.
Läs mer om Poolia Interim Management på https://www.poolia.se/rekrytering/interimmanagement/



Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner. Visa mindre

Personbilssäljare till Carstedts

Ansök    Feb 3    Poolia AB    Bilförsäljare
Carstedts expanderar! Vi utökar nu vår verksamhet inom flera områden och söker ytterligare en Personbilssäljare till vårt team i Örnsköldsvik, där vi gemensamt driver Ford och Mitsubishis breda produktprogram. Brinner du för att skapa långsiktiga och förtroendefulla relationer och gillar att både jobba självständigt och samarbeta i ett team, så passar du in hos oss. Välkommen in med din ansökan redan idag! Om tjänsten Som Personbilsäljare hos oss ansvarar... Visa mer
Carstedts expanderar! Vi utökar nu vår verksamhet inom flera områden och söker ytterligare en Personbilssäljare till vårt team i Örnsköldsvik, där vi gemensamt driver Ford och Mitsubishis breda produktprogram. Brinner du för att skapa långsiktiga och förtroendefulla relationer och gillar att både jobba självständigt och samarbeta i ett team, så passar du in hos oss. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som Personbilsäljare hos oss ansvarar du för att genomföra bilaffärer av både nya och begagnade bilar. I arbetet ingår att guida kunder genom våra olika produkter, provkörningar samt ge information kring tillbehör och finansieringslösningar. Rollen innefattar också att bemöta våra kunder, skapa affärskontakter och ge högsta möjliga kundnöjdhet.
Det huvudsakliga målet är att, med en positiv och professionell inställning bygga långsiktiga kundrelationer. Du ingår i ett team där vi tillsammans strävar efter gemensamma såväl som individuellt uppsatta mål.
Vi erbjuder en trivsam och positiv arbetsplats i ett stabilt familjeföretag med en varm kultur och sunda värderingar där vi peppar varandra. Som Personbilssäljare erbjuds du ett utvecklade och stimulerande arbete med roliga utmaningar. Självklart erbjuder vi produktutbildning av Ford och Mitsubishis breda modellprogram.


Vem är du?
Som person är du driven och målinriktad samt förstår vikten av att arbeta proaktivt gentemot nya och befintliga kunder. Tidigare erfarenhet från försäljning är meriterade och vi ser att du har intresse för eller tidigare erfarenhet av B2B försäljning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och det är din förmåga att bemöta kunden och förstå dennes behov som värdesätts av oss.
Vi söker dig som:
• har förmåga att skapa goda relationer och en känsla för affärsmannaskap
• är förtroendeingivande och social
• god data- samt administrativ förmåga
• talar och skriver det svenska språket obehindrat.
• innehar B-körkort


Om verksamheten
Carstedts Bil AB är ett familjeägt företag sedan 1956 som är full auktoriserad återförsäljare och verkstad för Ford och Mitsubishi i Örnsköldsvik och Umeå. Vår ambition är att alltid kunna erbjuda en professionell, personlig och komplett hjälp med bilen och bilägandet, därför har vi fullserviceanläggningar med bilförsäljning, verkstäder, tillbehörsförsäljning och skadecenter. Vi är över 100 medarbetare som dagligen strävar efter ambitionen att leverera högsta möjliga service till våra kunder. Vi investerar stort just nu, bland annat med en ny bilhall, för att fortsätta vara en attraktiv arbetsgivare och vara framgångsrika på våra distrikt i Örnsköldsvik. Läs gärna mer om oss: http://www.carstedts.se

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Försäljningschef Johan Degerfeldt, [email protected]
Vid frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Frida Sundelin, [email protected]



Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner. Visa mindre

Infra Sales Manager till Geobear

Ansök    Jan 15    Poolia AB    Key account manager
OM OSS Geobear är ett innovativt geotekniskt ingenjörsföretag som erbjuder kostnadseffektiva och minimalt störande lösningar för både infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatkunder. Våra tjänster löser problem med sättningar på ett unikt sätt, och vår teknologi, som har sitt ursprung i Finland, används idag över hela Europa och Asien. VARFÖR VI REKRYTERAR Geobear är verksamt inom tre huvudområden: infrastruktur, kommersiella fastigheter och priva... Visa mer
OM OSS
Geobear är ett innovativt geotekniskt ingenjörsföretag som erbjuder kostnadseffektiva och minimalt störande lösningar för både infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatkunder. Våra tjänster löser problem med sättningar på ett unikt sätt, och vår teknologi, som har sitt ursprung i Finland, används idag över hela Europa och Asien.
VARFÖR VI REKRYTERAR
Geobear är verksamt inom tre huvudområden: infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatmarknaden. På en snabbt växande marknad med ambitiösa tillväxtmål fokuserar vi särskilt på större och mer komplexa infrastruktur- och fastighetsprojekt. Nu söker vi en drivande Infra Sales Manager som vill ta en ledande roll i vår fortsatta framgång i Sverige.
DIN ROLL
Som Infra Sales Manager hos oss kommer du att:

Driva tillväxt och öka intäkterna genom affärsutveckling och strategiska kundmöten.


Bygga och vårda relationer med både nya och befintliga kunder.


Säkerställa att affärsmål och strategier uppfylls på ett effektivt sätt.


Förhandla tekniska komplexa kontrakt inom järnväg och infrastruktur.


Resa inom Sverige 2–4 gånger i månaden för kundmöten och projektledning på plats.


DINA KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:

Ett etablerat nätverk inom infrastruktur- och järnvägsbranschen som kan användas för att snabbt skapa värde


Bakgrund från en huvudentreprenör eller inom järnvägs- och infrastruktursektorn


Dokumenterad flerårig erfarenhet av framgångsrik försäljning och anbudshantering inom infrastruktur- och järnvägssektorn.


Relevant eftergymnasial utbildning.


Du är bekväm med att hantera system och processer för att driva projekt och försäljning framåt.


Är resultat-, tillväxt- och prestationsorienterad med dokumenterade säljframgångar.


Du vill utvecklas och bidra till tillväxten i ett mindre, dynamiskt företag med stort fokus på innovation och hållbarhet.


DETTA ERBJUDER VI

Konkurrenskraftig lön med provision och attraktiva förmåner.


En möjlighet att arbeta med banbrytande och miljövänlig teknologi.


En central roll i ett företag i stark expansionsfas.


En engagerande företagskultur där innovation, hållbarhet och prestation värderas högt.


LÅTER DET SOM DU?
Här är din chans att vara med på en spännande resa inom ett framtidsorienterat företag. Tveka inte att ansöka – vi ser fram emot att höra från dig!
För mer information kontakta May Molin Sr Rekryteringskonsult: [email protected], eller 0720727081 Visa mindre

Infra Areamanager till Geobear

Ansök    Nov 29    Poolia AB    Platschef, anläggning
OM OSS Geobear är ett innovativt geotekniskt ingenjörsföretag som erbjuder kostnadseffektiva och minimalt störande lösningar för både infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatkunder. Våra tjänster löser problem med sättningar på ett unikt sätt, och vår teknologi, som har sitt ursprung i Finland, används idag över hela Europa och Asien. VARFÖR VI REKRYTERAR Geobear är verksamt inom tre huvudområden: infrastruktur, kommersiella fastigheter och priva... Visa mer
OM OSS
Geobear är ett innovativt geotekniskt ingenjörsföretag som erbjuder kostnadseffektiva och minimalt störande lösningar för både infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatkunder. Våra tjänster löser problem med sättningar på ett unikt sätt, och vår teknologi, som har sitt ursprung i Finland, används idag över hela Europa och Asien.
VARFÖR VI REKRYTERAR
Geobear är verksamt inom tre huvudområden: infrastruktur, kommersiella fastigheter och privatmarknaden. På en snabbt växande marknad med ambitiösa tillväxtmål fokuserar vi särskilt på större och mer komplexa infrastruktur- och fastighetsprojekt. Nu söker vi en drivande Area Manager som vill ta en ledande roll i vår fortsatta framgång i Sverige.
DIN ROLL
Som Area Manager hos oss kommer du att:

Driva tillväxt och öka intäkterna genom affärsutveckling och strategiska kundmöten.


Bygga och vårda relationer med både nya och befintliga kunder.


Demonstrera ledarskap och coacha teamet för att stärka teamets prestationer.


Säkerställa att affärsmål och strategier uppfylls på ett effektivt sätt.


Förhandla tekniska komplexa kontrakt och leverera lösningar med hög kundnöjdhet.


Leda projekt, särskilt inom infrastruktur och järnväg, med fokus på smidig leverans.


Resa inom Sverige 2–4 gånger i månaden för kundmöten och projektledning på plats.


VI SÖKER DIG SOM

Har dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning och anbudshantering inom infrastruktur- och järnvägssektorn.


Har relevant teknisk utbildning.


Har erfarenhet av projektledning i komplexa miljöer och är van att arbeta med många intressenter.


Är strukturerad och bekväm med att hantera system och processer för att driva projekt och försäljning framåt.


Är lösningsorienterad, stresstålig och skicklig på att hantera flera projekt samtidigt.


Vill utvecklas och bidra till tillväxten i ett mindre, dynamiskt företag med stort fokus på innovation och hållbarhet.


DETTA ERBJUDER VI

Konkurrenskraftig lön med provision och attraktiva förmåner.


En möjlighet att arbeta med banbrytande och miljövänlig teknologi.


En central roll i ett företag i stark expansionsfas.


En engagerande företagskultur där innovation, hållbarhet och prestation värderas högt.


LÅTER DET SOM DU?
Här är din chans att vara med på en spännande resa inom ett framtidsorienterat företag. Tveka inte att ansöka – vi ser fram emot att höra från dig!
För mer information kontakta May Molin Sr Rekryteringskonsult: [email protected], eller 0720727081 Visa mindre

Interim Business Controller

Ansök    Jan 10    Poolia AB    Business controller
Vi söker en erfaren business controller för ett interim uppdrag, tillträde så snart som möjligt, uppdraget förväntas pågå i 6 månader. Om tjänsten Du kommer att ha det övergripande ansvaret för ekonomiprocesser – inklusive bokslut, prognoser och budget. I rollen ingår att följa upp resultat och kostnader löpande, samtidigt som du bidrar till den fortsatta utvecklingen av verksamheten. Du kommer att stötta verksamhetens avdelningar i att utveckla rutiner ... Visa mer
Vi söker en erfaren business controller för ett interim uppdrag, tillträde så snart som möjligt, uppdraget förväntas pågå i 6 månader.

Om tjänsten
Du kommer att ha det övergripande ansvaret för ekonomiprocesser – inklusive bokslut, prognoser och budget.
I rollen ingår att följa upp resultat och kostnader löpande, samtidigt som du bidrar till den fortsatta utvecklingen av verksamheten.
Du kommer att stötta verksamhetens avdelningar i att utveckla rutiner och processer för att säkerställa att verksamheten har optimala beslutsunderlag.??


Vem är du?
Då detta är ett interim uppdrag ställs krav på erfarenhet som gör att du snabbt kan axla rollen och skapa värde för verksamheten.

För att trivas i rollen tror vi att du är en analytisk och strukturerad person som sätter stort värde på hög kvalitet i ditt arbete. Du är målinriktad och arbetar systematiskt för att möta deadlines. Med en stark framåtanda och en nyfikenhet för att bidra med din ekonomiska expertis, har du modet att både utmana och låta dig utmanas för att driva utveckling och resultat.??

Om verksamheten
Poolia Interim Management tar fram lösningar när planerade eller oplanerade vakanser uppstår på chefsnivå i en organisation. Våra uppdragsgivare finns inom alla branscher, såväl inom privat som offentlig sektor. Vi jobbar hårt för att ständigt utveckla vårt kontaktnät med erfarna ledare med olika bakgrund och erfarenhet.

Att samarbeta med oss på Poolia Interim Management ger dig möjligheter att få inblick i olika verksamheter, företag och roller. Vi vänder oss till dig som trivs med att leda i förändring och som gillar att dela med dig av din erfarenhet som chef.
Läs mer om Poolia Interim Management på https://www.poolia.se/rekrytering/interimmanagement/



Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner. Visa mindre